معروف ترین برند های شمع سازی دنیا

برندهای شمع سازی

شمع‌ها برای طیف گسترده‌ای از کاربردها، مورد استفاده قرار می‌گیرند. آیا با معروف‌ترین برند شمع سازی آشنایی دارید؟

شمع‌ها می‌توانند روشنی بخش باشند یا عطر و بوی خاصی به محیط ببخشند یا به عنوان دکوراسیون استفاده شوند و زینت‌بخش محیط‌های مختلف باشند. از شمع‌ها به عنوان یک هدیه ارزشمند نیز می‌توان استفاده کرد. شمع‌ها انواع مختلفی دارند و با توجه به کاربردی که هر کدام از آن‌ها دارند، انتخاب شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای نمونه بهتر است از شمع‌های معطر در آشپزخانه یا حمام استفاده کنید؛ ولی برای زیبایی بخشیدن به محیط بهتر است شمع‌های استوانه‌ای یا مخروطی را انتخاب کنید. در صورتی که می‌خواهید شمعی را به کسی هدیه دهید، بسته بندی آن نیز مورد اهمیت واقع می‌شود؛ چراکه زیبایی آن بسیار مهم است. برخی از برند‌های شمع، آنچنان شمع‌های زیبایی را تولید می‌کنند که حتی بعضی‌ها وسوسه می‌شوند که آن‌ها را روشن نکنند. علاوه بر زیبایی و بسته بندی، رایحه شمع‌ها نیز بسیار مهم هستند و با توجه به سلیقه‌های متفاوت، انواع مختلفی از شمع‌های معطر تولید می‌شوند.

در ادامه می‌خواهیم درباره بهترین برند‌های شمع دنیا بحث کنیم و آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

معروف ترین برند های شمع سازی بر طبق مجله Elle

این مجله بسیار معتبر بوده و متخصصان زیادی در تیم Elle وجود دارند که می‌توانند بهترین برند‌ شمع سازی در دنیا را مورد شناسایی قرار دهند.

شمع Encens Japonais

شمع Encens از برند معروف شمع سازی

شمع‌های این برند، انواع رایحه‌های مختلف و تازه را دارند. البته انواع رایحه‌های قدیمی شمع نیز در این برند وجود دارند.

شمع Baies

شمع Baies از برندهای شمع

عطر رز شمع‌های Diptyque Baies درست مانند یک شعر برای حس بویایی هستند. این نوع شمع‌ها تازه، تمیز و قابل حمل می‌باشند. به عنوان شمع‌های سطح بالا با رایحه‌های مست کننده‌ای که ارزش هدیه دادن یا نمایش دادن را دارند،  شمع‌های Diptyque بهترین انتخاب هستند.

شرکت عطر و بوی فرانسوی Diptyque عملاً معروف به شمع‌های با کلاس و خیلی خاص می‌باشد. گرچه قیمت محصولات این برند بسیار گران است؛ اما زمانی که به ظاهر و رایحه آن‌ها می‌رسد، بسیار شیک و ظریف و خوشبو هستند.

برند Shinola Hotel

شمع Shinola از برند شمع سازی

این برند از شمع‌ها بسیار گرما بخش،جذاب و دلپذیر هستند و  مرسوم می‌باشند. این شمع‌ها احساس آرامش خاصی می‌دهند و از جمله شمع‌های زیبا می‌باشند و این خصوصیات متمایز کننده باعث شده این برند جز معروف‌ترین برند شمع سازی در دنیا مطرح باشد.

Bora Bora

شمع Bora Bora از برندهای شمع سازی

شمع Bora Bora، یک شمع قدرتمند است که می‌تواند به کل اتاق روشنایی ببخشد. مدت زمان سوختن این شمع‌ نیز بسیار طولانی است. این برند شمع سازی در ساخت شمع‌های خود از موم سویا و موم نارگیل تهیه می‌شود.

شمع Flor de Naranjo

با روشن کردن این شمع‌ها احساس می‌کنید که در ساحلی شگفت انگیز هستید. این نوع شمع رایحه مرکبات را در محیط پخش می‌کند که از این جهت بسیار دلنشین و لذت بخش است.

شمع Natural Wax

شمع‌های این برند برای ایجاد آرامش بسیار موثر هستند. به طوری که اگر آن‌ها را در حمام و در روز‌هایی که به آرامش نیاز دارید، روشن کنید، می‌توانید به یک حس دلنشین دست می‌یابید. این نوع شمع دارای رایحه انجیر و لیمو می‌باشد.

شمع های Birthdate

شمع birthdate از برند شمع سازی

این نوع شمع‌ها می‌توانند به عنوان یک هدیه برای افرادی که به طالع بینی عقیده زیادی دارند، به کار برده شود. هر یک از شمع‌های این برند عطر بوی خاصی دارند که با توجه به عدد شناسی، طالع بینی و تاروت این رایحه‌ها را در نظر می‌گیرند. اطلاعاتی درباره ویژگی‌های شخصیتی متولدین هر ماه نیز بر روی برچسب‌های این شمع‌ها نوشته می‌شوند.

شمع High Tide

شمع High Tide از برند شمع سازی

فیتیله شمع‌های High Tide، پنبه‌ای بوده و رایحه‌ آن‌ها ترکیبی از انجیر، شیر نارگیل، لیمو ترش و چوب صندل می‌باشد. بوی مطبوع شمع‌های این برند شمع سازی بسیار دلپذیر است.

بهترین برند‌ شمع سازی در سال 2021

برند شمع سازی Otherland

شمع Otherland از برند شمع سازی

این شمع‌ها با بسته بندی دقیق و پیچیده و رایحه‌های خوش‌عطر، دقیقا با نام خود مطابقت دارند و شما را به دنیای دیگری می‌برند.

شمع‌های Otherland برای هدیه دادن به عزیزان، دوستان و یا برای استفاده خودتان مناسب هستند. به لطف بسته بندی زیبا و لیبل‌ها یا برچسب‌های زیبا، همراه با رایحه‌های منحصر به فرد، این شمع به یکی از بهترین گزینه‌های برتر از بین هزاران شمع موجود تبدیل شده است. این برند دارای شمع  Silk Pajamas با رایحه زنجبیل، ترنج و یوزو و همچنین شمع Canopy با  رایحه انجیر و شبنم تابستانی می‌باشد.

برند Homesick

شمع Homesick از برند شمع سازی

این برند درست مانند نامش که به معنی دلتنگی به دلیل دوری از وطن می‌باشد، دارای شمع‌های نوستالژیک است که با روشن کردن آن‌ها شما را به یک جای خاص در خاطرات شما می‌برند.

این شمع‌ها را چه برای خودتان بخواهید و یا به عنوان هدیه برای یکی از عزیزانتان در نظر داشته باشید، می‌توانند به راحتی با عطر و بویی که دارند، شما را به یک جای خاص و دلنشین ببرند. این برند دارای رایحه‌های متنوعی است که براساس ایالت‌های آمریکا و یا بسیاری از شهرها و کشور‌های محبوب ساخته شده‌اند. این شمع‌ها، حتی رایحه‌هایی برای یادآوری لحظات خاص و خاطرات خوب شما دارند.

هر یک از این شمع‌ها حدودا 400 گرم بوده و در یک ظرف شیشه‌ای ساده با برچسب سیاه و سفید طراحی شده‌اند که یادآور مکان‌ها یا لحظات نوستالژیک هستند.

برند شمع سازی Greentree Home

شمع Greentree Home از برند شمع سازی

این برند، دارای شمع‌های ساده و کلاسیک است انواع شمع‌های مختلف، از نوع مخروطی گرفته تا شمع‌های نذری و با قیمت مناسب تولید می‌کند.

این شمع‌ها با طراحی‌های ساده‌ای که دارند، برای قرار دادن در شمعدان‌ها یا تزئین میز غذاخوری مناسب هستند؛ چراکه برای چنین کارهایی نیازی به شمع‌های فانتزی نیست. برند Greentree Home شمع‌های ساده و بلندی را در مجموعه رنگ‌های مختلف تولید می‌کند.

این شرکت واقع در دامنه کوه‌های Catskills، شمع‌های دست ساز موم عسل را طراحی و تولید می‌کند که با قیمت مقرون به صرفه‌ای عرضه می‌شوند.

Nest New York

شمع Nest New York از برند شمع سازی

شیشه‌ها و جعبه‌های شیک، به همراه موم اعلا، شمع‌های Nest New York را از دیگر شمع‌ها جدا می‌کند.

شمع‌های Nest به لطف ظرف‌های شیشه‌ای ساده؛ اما ظریفی که دارند تقریباً با هر دکوراسیونی مطابقت دارند و  برای تزئین میز بسیار مناسب هستند. علاوه بر این، تمامی این شمع‌ها در جعبه‌های بسیار جذاب بسته بندی می‌شوند که به همین دلیل، می‌توانند یکی از بهترین هدیه‌ها باشند.

این برند، شمع‌های مختلفی را در اندازه‌های بزرگ سه فتیله‌ای، بسیار کوچک و یا شمع‌های کلاسیک تک فتیله‌ای عرضه می‌کند.

Boy Smells

شمع Boy Smells از برند شمع سازی

نام تجاری جدید و قدیمی که به سرعت طرفداران خود را جمع کرد، شمع‌های Boy Smells  هستند که معروف به داشتن برندی عالی، نامحدود بودن و داشتن رایحه‌های خوش عطر هستند.

متیو هرمان و دیوید کین با مأموریت بازاریابی برای ساختن شمع‌های بی طرف که به جای اینکه مخصوص زنان یا مردان باشد، Boy Smells را در سال 2016 راه اندازی کردند. اگرچه این برند یکی از مارک‌های تازه وارد مخصوص شمع می‌باشد؛ ولی با تولید شمع‌های سیاه و سفید چشم نواز با برچسب‌های صورتی جذاب، به سرعت طرفداران زیادی را پیدا کرد. علاوه بر زیبایی منحصر بفرد، این شمع‌ها بوی بسیار خاص و خوبی نیز دارند که در هیچ یک از شمع‌های دیگر پیدا نمی‌شود.

شرکت شمع Harlem

شمع Harlem از برند شمع سازی

شمع‌های ماندگار تاریخی را می‌توان در این شرکت پیدا کرد. وزن این شمع‌ها حدود 340 گرم می‌باشد و این شمع‌ها می‌توانند تا 80 ساعت بسوزند؛ اما چیزی که آنها را از سایر شمع‌ها متمایز می‌کند این است که این شمع‌ها دارای قدمت‌های تاریخی بر اساس نقاط تاریخی و افرادی هستند که با هارلم ارتباط داشتند؛ جایی که شمع‌ها نیز در آنجا ساخته می‌شوند.

به عنوان مثال، شمع Savoy نمایانگر سالن برجسته Savoy می‌باشد. صحنه‌های پر زرق و برق و اتفاقات شبانه را از طریق رایحه‌های غنی از توت سیاه، ماندارین، سیب سبز و گلابی آبدار، همراه با گل‌های لیلی و گل‌های یاسمن و چوب صندل را بر می‌انگیزد. به همین ترتیب، شمع Ellington با رایحه‌هایی از ترنج، دارچین، مریم گلی، اسطوخودوس و کهربا افسانه موسیقی جاز را ستایش می‌کند.

شمع Lafco

شمع Lafco از برند شمع سازی

ظروف شیشه‌ای دست ساز و مواد اولیه اعلای به کار گرفته شده در این شمع‌ها، این برند را به یکی از محبوب‌ترین شمع‌ها تبدیل کرده است.

این شمع‌ها از مواد اعلا و فاقد مواد شیمیایی ساخته شده‌اند؛ به طوری که از موم سویا تهیه می‌شوند و  فیتیله آن‌ها از پنبه 100٪ خالص تشکیل می‌شود.

دلیل این که این شمع‌ها مورد علاقه خیلی‌ها هستند، ظروف شیشه‌ای دست‌ساز آن‌ها و رنگ‌های زیبا همچون قرمز براق و آبی نیلی آن‌ها می‌باشد که باعث به وجود آوردن ظاهری بسیار چشم نواز شده‌اند.

منبع: معروف‌ترین برند شمع سازی

ممکن است علاقمند به موضوعات زیر هم باشید

آموزش ساخت شمع محرم

آموزش ساخت انواع شمع محرم

شمع از دیرباز نه تنها برای روشنایی بلکه در مراسمات مختلف مانند تولد، عزاداری، کریسمس و … روشنایی بخش بوده است. اما فلسفه روشن کردن