نحوه ساخت شمع کریسمس با ورق موم عسل

ساخت شمع کریسمس

روزهای برفی در راه هستند و البته در کنار آن شروع سال جدید میلادی و استفاده از شمع کریسمس و روشنایی بخشی به شب‌های سر د زمستان که می‌تونید در کنار عزیزانتون گرما بهش لذت بخش ترین لحظات زندگی شما باشد و لدت این دورهمی دوچندان می‌شود وقتی این شمع‌های زیبا دست ساز شما هستند. نحوه ساخت شمع کریسمس با ورق موم عسل بسیار ساده و هیجان انگیز است.

نحوه ساخت شمع کریسمس با ورق موم عسل

برای ساخت شمع کریسمس نیازی به قالب ندارید بلکه تنها با چند ورق موم عسل می‌توان شمع‌های مخروطی دو رنگ ساخت. ساخت شمع کاج تک رنگ و دو رنگ بسیار ساده و زیبا هستند.

برای کاج دو رنگ نیز تقریبا به همین شکل عمل میکنیم فقط لازم است از برش دو رنگ ورق موم عسل روی یکدیگر استفاده کنید.

نحوه ساخت شمع موم عسل با قالب سیلیکونی

اگر بخواهید کمی حرفه‌ای تر عمل کنید و آدم برفی بسازید شاید نیاز به کمی ظرافت و البته گاها قالب شمع سازی داشته باشید تا شمع‌های با مدل‌های متفاوت تری داشته باشید.

برای ساخت انواع شمع‌ کریسمس می‌توانید قالب خاص آن را تهیه کنید وبا استفاده از ذوب کردن شمش‌های موم عسل به روش بن ماری که به طور مفصل در مطلبی تهیه شمع به روش بن ماری را توضیح داده‌ایم بعد از ذوب کردن شمع آن را داخل قالب بریزید.

آموزش تصویری شمع درخت کریسمس

تزئین شمع کریسمس

تنها نیاز به درست کردن شمع‌های مدل کریسمس نیست بلاکه علاوه بر درست کردن شمع کریسمس شما می‌توانید حتی تزئیناتی برای شمع‌های وارمری یا ساده برای کریسمس داشته باشید. شمع های ساده ای با جارهای شیشه ای درست کنید و روی شیشه را به شکل های مختلف تنها تزئین کنید. بسیار ساده و جذاب می باشند.

روش درست کردن و تزئین این شمع های وارمری بسیار ساده است تنها به کاغذ رنگی، فیبرف شیشه و شمع وارمری نیاز دارید نیاز دارید.

به همین شیوه می توانید به شکل های مختلف جارهای شیشه ای را تزئین کرده و در ساخت شمع های کریسمس استفاده کنید. چند مدل تزئین دیگر را با یکدیگر ببینیم.

با تزئین تنها جارهای شیشه ای میتونید شمع های وارمری کوچیک رو داخلشون بزارید و یه شمع کریسمسی زیبا داشته باشید. ورق موم عسل طبیعی و جارهای شیشه ای را می‌توانید از فروشگاه سارموم تهیه کنید.

ممکن است علاقمند به موضوعات زیر هم باشید

آموزش ساخت شمع محرم

آموزش ساخت انواع شمع محرم

شمع از دیرباز نه تنها برای روشنایی بلکه در مراسمات مختلف مانند تولد، عزاداری، کریسمس و … روشنایی بخش بوده است. اما فلسفه روشن کردن