شمع آرایی منزل و بهترین شمع برای فضاهای مختلف آن

شمع آرایی منزل

برای فضاهای مختلف و منزل داشتن شمع با رایحه های مختلف بسیار مهم است. چرا که یک شمع طبیعی با رایحه خوش وانیل مطمئنا برای آشپزخانه بسیار مناسب است اما مناسب اتاق کار یا مطالعه شما نخواهد بود برای همین در این مطلب قصد داریم بهترین گزینه را برای شمع آرایی منزل و فضاهای مختلف معرفی کنیم.

شمع آرایی منزل و بهترین شمع اتاق شما

شمع آشپزخانه

یک شمع سوشی آشپزخانه مادربزرگ را تداعی می کند و شما می توانید تزئنی زیبا برای آشپزخانه خود و بوی مطبوع داشته باشید.

شمع شومینه

یک شمع در کنار کبریت‌های بلند رنگی مخصوص شومینه تمام تجملات یک شومینه دنج را بدون هیچ زحمتی برای شما آماده می کند. ترکیبی شگفت انگیز با یک آتش واقعی و بوی تند سوخت چوب بسیار دلبر است.

شمع آرایی منزل و ورودی آن

شمع آرایی منزل و حمام

یک شمع خانه جدید برای ورودی اصلی، بنابراین هر کسی که وارد آستانه در ورودی منزل شما می شود با نت‌هایی از رایحه لیمو از آنها پذیرایی می شود و از تمیز بودن شما شگفت زده می شود حتی اگر واقعاً مکان را برای هفته ها تمیز نکرده باشید.

شمع اتاق خواب

یک شمع با رایحه اسطوخودوس برای اتاق خواب شما در شمع آرایی منزل کاملا همه چیز دگرگون می‌کند. با پخش یک رایحه آرامش بخش در اتاق که مدت ها پس از خاموش کردن شمع باقی می‌ماند، آن را به عنوان “فضای خواب” خود تعیین می کند.

اگر حتی هر شب گل رز را روی روتختی پخش کنید، اما روشن کردن شمعی که بوی آن‌ها را می دهد بسیار کارآمدتر است.

شمع حمام

شمع وارمری بسیار مناسب حمام است چرا که نیاز به هیچ جاشمعی خاصی ندارد و به راحتی قابل استفاده در گوشه گوشه حمام شماست، با ظرافت تمام و نوری باور نکردنی و آرامش فوق العاده در انتظار شماست.

شمع اتاق مهمان

یک شمع پرس گلدار زیبا برای اتاق مهمان که تمام دکورهای مختلف را به هم گره می‌زند و باعث می‌شود والدینتان فکر کنند که وقتی برای اقامت می‌آیند، چقدر تغییرکرده‌اید

شمع از بین برنده بوی حیوانات خانگی

شمع آرایی منزل و نشیمن

یک شمع از بین برنده بوی حیوان خانگی برای خنثی کردن بوهای ماندگار در زیرزمین و یا اتاق ها نیاز به شمعی با عطر و رایحه های مختلف خوشبو کننده و یا عود می باشد.

شمع موم زنبور عسل برای اتاق ناهارخوری

زا یک شمع بیزوکس در شمع آرایی منزل به‌عنوان عنصر اصلی در اتاق ناهارخوری استفاده کنید، با رایحه‌ای گرم از لایه‌های عسلی که به همه احساس راحتی می‌کند و باعث می‌شود که بیرون‌رفتن شما مانند آشپزی خانگی به نظر برسد.

شمع اتاق رخشویی و رختکن

یک شمع کم رنگ کتابی برای رختشویی یا اتاق ابزار که درست با هم ترکیب می شود و حس تازه ای به فضا می‌بخشد، حتی زمانی که لباس های کثیف شبیه یک توده و بیشتر شبیه به کوه روی هم تلنبار شده باشند.

شمع اتاق استراحت

شمع آرایی منزل اتاق خواب

یک شمع گل رز روآبی موم عسل برای اتاق استراحت، مخصوصا زمانی که نور اتاق را کم میکنید برای پخش کردن انرژی مثبت و دادن حس آرامش بسیار موثر است.

شمع مخصوص کتابخانه

یک شمع کتابخانه برای دفتر خانه یا محل کار از خانه، تا حدی به این دلیل که رایحه کتاب های کتابخانه بهتر است با رایجه چوب یا گل همراه باشد

شمع راهرور

مجموعه ای از شمع های مینی برای راهروی منزل، به طوری که حتی زمانی که آن‌ها روشن نمی شوند، در حالی که از اتاقی به اتاق دیگر راه می روید، احساس می کنید که به یک گلخانه رنگارنگ برخورد کرده‌اید.

شمع کاراژ

یک شمع از بین برنده بوی دود برای گاراژ که بوی آدامس آبدار میوه را در آن ایجاد می کند به جای آنکه حس کنید که بوی سیگار در تمام محیط پخش شده است.

شمع تزئینی برای فضای باز

یک شمع تزیینی در فضای با برای ایوان پشتی منزل شما یا حیاط باعث دفع حشرات می‌شود.

بهترین شمع برای اتاق کودک

و در آخر، یک شمع موم عسلی با رنگ های پاستلی برای اتاق خواب کودک شما در شمع آرایی منزل بهترین گزینه است چرا که باعث تصفیه هوا شده و هیچ ضرری برای سلامتی مخصوصا افرادی که ممکن است دچار آلرژی باشند ندارد.

ممکن است علاقمند به موضوعات زیر هم باشید

آموزش ساخت شمع محرم

آموزش ساخت انواع شمع محرم

شمع از دیرباز نه تنها برای روشنایی بلکه در مراسمات مختلف مانند تولد، عزاداری، کریسمس و … روشنایی بخش بوده است. اما فلسفه روشن کردن