شمع آرایی کافه یا رستوران با انواع شمع

شمع آرایی کافه

کم کم به روز ولنتاین نزدیک می‌شویم و علاوه بر آن روزهای داغ تولدهای باشکوه در کافه‌ها و اهمیت شمع آرایی در کافه و رستوران ها برای این مراسمات بسیار حائز اهمیت است.

شاید مدت‌ها بود بخاطر همه‌گیری بیماری کووید 19 بسیار از ما دیگر به کافه یا رستوران‌ها سر نزده‌ایم اما کم کم بعد از کاهش این بیماری و واکسیناسیون جهانی می‌توان به روزهای عادی بازگشت. اگر دکوراسیون مراسم تولد یا یک روز عاشفانه برای ولنتاین کاری است که دوست دارید انجام دهید، به احتمال زیاد از شمع ها به شکلی برای زیباتر کردن فضای خود استفاده کرده اید. تزیین با شمع های زیبا می تواند ظرافت، آرامش یا آرامش را به فضا اضافه کند.

برای اینکه این کار را برای شما آسان کنیم، گلچینی از زیباترین شمع ها را تهیه کرده ایم. امیدواریم که این یکی را دوست داشته باشید و مانند ما لذت ببرید.

1.شمع پودری

شمع جدید پودری سارموم

اولین شمع برای معرفی شمع های پودری یا شنی یا قندی است این شمع پارافین نیست بلکه از نوعی مواد معدنی تشکیل شده که هیچ رنگ و بوی ندارد. شمع پودری قدرت سوخت و زمان بالایی دارد و مهمترین مسئله در مورد آن شارژ مجدد ظرف جار شیشه ای شماست که به راحتی از اول درون آن پودر ریخته می‌شود. همچنین شمع پودری آب جذب نمی کند و براحتی بر روی آب شناور است و در هر ظرفی به شکل همان ظرف تبدیل شده و قابل استفاده است.

هر 100 گرم شمع پودری با فیتیله مخصوص حدود 10 ساعت زمان سوخت دارد. شمع پودری با فیتیله نواری سوختی پرنورتر و طولانی تر نیز خواهد داشت بخاطر همین موضوع یکی از اولین گزینه‌ها برای شمع آرایی کافه یا رستوران می‌باشد.

2. شمع های شناور

شمع‌ روآبی یا شناور جز جذاب ترین شمع‌ها برای تولد و یا مراسمات مختلف در رستوران ‌ها یا کافه ها می‌باشند. این شمع‌های زیبا با جذابیت منحصر به فرد شبی رویایی را برای شما نورانی خواهند کرد. شمع‌های روآبی گل رز یا قلب بسیار مناسب هستند.

شمع آرایی رستوران یا کافه

شمع‌های ساخته شده با موم عسل به دلیل جذب نکردن آب و وزن کمتر موم عسل نسبت به آب روی آن شناور باقی می‌مانند. همچین این شمع‌ها به دلیل استفاده از موم عسل و نخ فییتله کتان موم خورده سوختی پاک و آرامش بخش را به شما هدیه می‌کنند.

3.شمع مدل قلب

شمع‌های مدل قلب به دلیل مدل‌ جذاب و رنگ‌های متنوع با تزئینات زیبا بسیار پرطرفدار می‌باشند و برای تزئین مراسم ولنتاین و شمع آرایی کافه ها خریداران بسیار دارند.

شمع آرایی رستوران یا کافه
شمع آرایی ولنتاین
شمع آرایی رستوران یا کافه برای ولنتاین

4.شمع های وارمری تزئین شده

با این شمع های وسوسه انگیز از خواب بیدار شوید. شمع‌های وارمری کوچک بخاطر راحتی در استفاده طرفداران بسیاری دارند. نیازی به جا شمعی نیست تنها تعدادی از آن‌ها را میتوان به مدل‌های مختلف در کنار یکدیگر چید و فضایی رومانتیک و رویایی تجربه کرد.

شمع آرایی رستوران با شمع وارمری

این شمع ها از موم طبیعی زنبور عسل با فیتیله ساخته شده از نخ کتان تهیه شده اند و بسیار جذاب می باشند. سایز وارمر ها در حدود قطر 4 سانت و ارتفاع 3 سانت می باشند. شمع‌های وارمری یا کاپ دار که به وسیله موم زنبور عسل تولید شده اند به دلیل زمان سوخت بالاتر و داشتن تشتک جهت جلوگیری از کثیف شدن اطراف شمع بعد از سوختن بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند استفاده از فیتیله های با تعداد تار متفاوت و ضخامت مختلف در زمان سوخت این شمع ها تاثیر دارد.

5.شمع های گل رز

شمع گل رز از موم زنبور خالص، فتیله پنبه و گل رز خشک شده است. آن‌ها طولانی می سوزند و عطر طبیعی معطر و لطیفی دارند. هر شمع با شکل دادن و فرو بردن بسیاری از لایه‌های ظریف با دست ساخته می‌شود. ساخت هر مجموعه ساعت‌‌های زیادی در یک دوره چند روزه طول می‌کشد. هیچ دو شمعی دقیقاً شبیه هم نیستند.

شمع گل رز در شمع آرایی کافه

6.شمع مدل سوشی

نه تنها سوشی غذا ژاپنی مورد علاقه بسیاریست شمع مدل سوشی نیز یکی از تزئینات جذاب برای سرو غذا در بسیار از رستوران هاست. یکی از مدل‌های جذاب شمع در شمع آرایی رستوران‌هاست.

7.شمع مدل رولت

شمع‌های شیرین و دوست داشتنی و خاص، بسیار مناسب شمع آرایی کافه ها مخصوصا برای جشن‌های تولد می‌باشد.

شمع رولت برای شمع آرایی کافه

8. مینی کندل های مومی

شمع های مینی و کوچک در رنگ‌های مختلف تنوعی بسیار دارند و جذابیت بسیار زیاد برای اکثر افراد مخصوصا برای استفاده در مراسمات بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

مینی کندل ها در شمع آرایی کافه

9.شمع استوانه ای موم عسل

هر شمع موم عسل با دقت برش داده می شود، رول می شود و با دست از ورقه های لانه زنبوری 100 درصد خالص شکل می گیرد. شمع‌های موم طبیعی زنبور عسل به دلیل نور روشن و سوختن تمیز آن ارزش دارند. این یک منبع تجدید پذیر است. شمع های موم عسلی سارموم با فیتیله تهیه شده از صد درصد نخ کتان و حتی فیتیله های رنگی جذابیتی منحصر به فرد دارند برای یک شمع آرایی منحصر بفرد بهترین گزینه برای شماست.

انواع شمع های استوانه ای بیزوکس برای شمع آرایی رستوران یا کافه

ممکن است علاقمند به موضوعات زیر هم باشید

آموزش ساخت شمع محرم

آموزش ساخت انواع شمع محرم

شمع از دیرباز نه تنها برای روشنایی بلکه در مراسمات مختلف مانند تولد، عزاداری، کریسمس و … روشنایی بخش بوده است. اما فلسفه روشن کردن