شمع موم زنبور عسل بهترین هدیه ولنتاین

شمع مومی بهترین هدیه ولنتاین

شمع موم زنبور عسل تحسین برانگیز است؛ ساخت این شمع‌ها خیلی راحت است و تنها 2 دقیقه طول می‌کشد. قیمت به صرفه‌ای دارد و یکی از بهترین کادو‌ها برای جشن‌ها و حتی این روزهای سرد زمستانی در روز ولنتاین است.

تصور کنید در عکس‌‌های زیر و ساخت شمع‌های مومی از رنگ‌های مانند قرمز یا بنفش بادمجانی استفاده شده باشد؛ چقدر جذاب و زیبا خواهند بود.

نحوه ساخت شمع استوانه‌ای موم زنبور عسل

ساخت شمع موم عسل

بیاید با هم مرحله به مرحله یک شمع استوانه‌ای مومی را با هم درست کنیم.

وسایل مورد نیاز:

  • یک ورق موم رنگی
  • فتیله مومی
  • قیچی یا چاقو
  • خط کش
  • سشوار یا وسیله‌ای گرم کننده (برای استفاده در دمای کمتر)

لوازم اختیاری:

  • کبریت رنگی
  • کیف‌های مورد علاقه 
  • تمبر لاستیکی
  • پد تمبر


ورق‌های موم رنگی سارموم در اندازه‌های 18 در 28 می‌باشند شما می‌توانید از هر ورق به عرض 2 سانتی متر به تعداد 9 بار برش زده و داشته باشید.

هر ورق موم زنبور عسل

ورق‌های موم در دمای اتاق بسیار نرم و انعطاف پذیر هستند و به راحتی با قیچی نچسب بریده می‌شوند.

برش ورق موم

قطعه فتیله 2.5 سانتی متری خود را برداشته و تقریباً 1/4 از انتهای نوار موم قرار دهید. موم را به آرامی روی فیتیله بپیچید و محکم فشار دهید تا محکم شود.

فیتیله شمع موم زنبور عسل

به همین راحتی با موم می‌توانید یک شمع زیبا بسازید. گرم کردن موم لازم نیست؛ موم چسبناک است وبه راحتی حتی با گرمایی دست به خودش می‌چسبد. فیتیله را محکم کنید و شمع خود را بچرخانید. سریع ، ساده و هر بار دقیقاً یکسان چرخیده شود. با شروع پیچاندن موم به دور فیتیله، با دقت و به طور مساوی شمع خود را  تا انتهای آزاد ورق موم فشار دهید ودر این لحظه کارتان تمام شد!

شمع رنگی موم زنبور عسل

شمع شما در عرض دو دقیقه آماده است.

شمع دست ساز موم زنبور عسل

این نکته را مد نظر داشته باشید که اگر روز گرم باشد؛ دست زدن به موم نرم و آسان خواهد بود. اگر یک روز سرد باشد ممکن است لازم باشد موم را به آرامی با سشوار یا هر وسیله گرما ده دیگری حتی شعله یک شمع دیگر در حال سوختن کمی گرم کنید. آنقدر ورق موم‌ها را گرم نکنید و یا سشوار را نزدیک نگه ندارید که ذوب شوند بلکه یک دما ساده از فاصله کافیست.

گرم کردن موم زنبور عسل

لوازم جانبی بهترین هدیه ولنتاین

خب حالا زمان استفاده از لوازم اختیاری است. این شمع‌ها به نوبه خود به تنهایی بسیار زیبا هستند؛ اما شمع‌های به این زیبایی در کنار یک باکس ساده بسیار زیباتر هم خواهند بود.

کیسه کادو شمع موم عسل

کیسه‌های در اندازه 5 در 7 برای 3 شمع مناسب است.
کیسه‌های 3 در  5  به اندازه یک شمع جا دارند.

شمع موم عسل کادو ولنتاین

این شمع‌های زیبا در کنار کیسه ساده یا باکس زیبایی خود تنها با چند کبریت‌ رنگی کامل می‌شوند. چوب کبریت‌ رنگی در بسته بندی با تعدادهای مختلف نیز در فروشگاه سارموم برای سفارش موجود است.

انواع شمع موم عسل برای هدیه

بهترین کادو، هدیه‌ای است که با عشق خود ساخته باشید و این کادو وقتی گرما بخش باشد بی‌نظیرخواهد بود. پس از همین الان شروع کنید. در غیر این صورت پک ها و شمع‌های آماده زیبا در فروشگاه سارموم قابل سفارش هست که می‌توانید به راحتی تنها با یک کلیک سفارش دهید.

طرز ساخت شمع موم عسل استوانه‌ای با طرح قلب

ممکن است علاقمند به موضوعات زیر هم باشید

آموزش ساخت شمع محرم

آموزش ساخت انواع شمع محرم

شمع از دیرباز نه تنها برای روشنایی بلکه در مراسمات مختلف مانند تولد، عزاداری، کریسمس و … روشنایی بخش بوده است. اما فلسفه روشن کردن