دورهمی دوستانه با شمع های فضای باز

شمع های فضای باز

روشن کردن شمع در هر فصلی از سال لذت‌بخش است و فصل تابستان نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ماه‌های گرم‌تر سال، می‌توانید با روشن کردن شمع های فضای باز ، هم فضا را روشن کنید و هم از زیبایی آن استفاده کنید. قبلا به طور مفصل در مورد شمع آرایی صحبت کرده ایم امروز قصد داریم در اینجا چند ایده برای دلنشین و لذت‌بخش کردن فضاها و جشن‌های تابستانه شما وجود دارد:

با روشن کردن شمع حشرات را دفع کنید

شمع های فضای باز و دفع حشرات

حشرات موذی می‌توانند در یک روز آفتابی یا شب آرام و لذت‌بخش آزاردهنده باشند. در این مواقع شمع‌های سیترونلا می‌توانند برای دفع این حشرات موثر باشند. سیترونلا یک روغن طبیعی است که حشرات را دفع می‌کند. به گفته مرکز اطلاعات ملی سموم دفع آفات، این روغن رایحه‌هایی را منتشر می‌کند که برای حشرات کشنده هستند.

از آنجا که غلظت سیترونلا در شمع‌ها کم است، انتظار نداشته باشید که با روشن کردن این شمع‌ها به طور کامل حشرات را دفع کنید. با این حال، این شمع‌ها می‌توانند مکمل حشره‌کش باشند و در عین حال رایحه مطبوعی در فضا پخش کنند.

با روشن کردن شمع درخشش اضافی به جشن های تابستانی خود ببخشید

شمع های فضای باز 2

استفاده از شمع، یک روش عالی برای زیبا ساختن دکوراسیون جشن‌های فضای باز، مانند عروسی‌های تابستانی می‌باشد. قرار دادن شمع بر روی میز‌ها و جاهای مختلف می‌تواند به ایجاد یک فضای آرام و عاشقانه کمک کند. همچنین می‌توانید از جاشمعی‌های زیبا و خلاقانه در تزئینات پذیرایی خود برای هرچه زیباتر ساختن فضا استفاده کنید. برخی از گزینه‌های خلاقانه شامل جاشمعی‌های چوبی، آناناسی و یا فلزی هستند. از این جاشمعی‌ها می‌توان برای خط کشی مسیرها استفاده کرد یا حتی آن‌ها را از شاخه‌های درختان آویزان کرد.

شمع‌های مخروطی برای این جشن‌ها یک انتخاب کلاسیک محسوب می‌شوند و انواع مختلفی از سبک‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند تا  متناسب با تزئینات خود آن‌ها را انتخاب کنید. شمع‌های مخروطی باعث می‌شوند که تزیینات گل و سایر تزئینات روی میزها بهتر و زیباتر دیده شوند. می‌توانید با توجه به دکوراسیون خود انواع شمع‌های مخروطی، وارمر و یا استوانی را در اشکال و اندازه‌های مختلف به کار ببرید. شمع‌های استوانه‌ای برای جشن‌های خاص بسیار مناسب هستند؛ چراکه زمان سوختن آن‌ها طولانی می‌باشد. شمع‌های معطر نیز می‌توانند جشن‌های شما را تکمیل کنند.

نکات ایمنی موقع روشن کردن شمع های فضای باز

شمع های فضای باز 3

درست است که استفاده از شمع در فضاهای باز بسیار زیباست؛ اما ایمنی همیشه باید اولین نگرانی شما باشد. شمع در حال سوختن هرگز نباید بدون مراقبت رها شود، یا در نزدیکی و روی هر چیزی که ممکن است آتش بگیرد، قرار بگیرد. همچنین باید همیشه مطمئن شوید که شمع‌ها دور از دسترس کودکان و حیوانات خانگی باشند.

همواره از جاشمعی‌هایی استفاده کنید که کاملا مخصوص استفاده از شمع می‌باشند. این جاشمعی‌ها همچنین باید در برابر حرارت مقاوم بوده، محکم و به اندازه کافی بزرگ باشند. همیشه شمع‌های خود را روی یک سطح پایدار و مقاوم در برابر حرارت قرار دهید تا از از آسیب‌های ناشی از آن و از شکستن ظروف شیشه‌ای جلوگیری کنید.

منبع: شمع فضای باز

ممکن است علاقمند به موضوعات زیر هم باشید

آموزش ساخت شمع محرم

آموزش ساخت انواع شمع محرم

شمع از دیرباز نه تنها برای روشنایی بلکه در مراسمات مختلف مانند تولد، عزاداری، کریسمس و … روشنایی بخش بوده است. اما فلسفه روشن کردن